ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 10Б клас

Любі мої учні, якщо ви не доклали зусиль, щоб прочитати текст параграфа, вам буде важко дати правильні відповіді під час  онлайн - тестування .

У 10- б класі під час карантину ми працюємо дистанційно  за планом, конспектуємо у робочих зошитах 


12.03- Вид і популяція. Популяційна генетика, ОПРАЦЮВАТИ ПАР.68, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
13.03- Елементарні процеси еволюції: закон Харді-Вайнберга, мутації,міграція, випадковий дрейф генів. Процес видоутворення, ОПРАЦЮВАТИ ПАР.69 ,ЗРОБИТИ  КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ  
13.03- Тестування, ОПРАЦЮВАТИ ТЕСТИ ОНЛАЙН 
16.03- Місце вірусів у системі органічного світу. Особливості будови і процесів життєдіяльності вірусів рослин, тварин, бактерій
Поняття про віроїди, пріони. ОПРАЦЮВАТИ ПАР.72,76, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
16.03- Загальна характеристика інфекційного процесу, викликаного вірусами. Гіпотези виникнення вірусів. Значення вірусів у процесі еволюції.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.73-75 КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
19.03 - Репродукція прокаріотичних клітин. Життєвий цикл клітин. Інтерфаза, її періоди, значення, регуляція.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.77-79, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
20.03-Способи репродукції клітин. Мітоз (каріокінез та цитокінез). Фази мітозу, їх тривалість, біологічне значення.Порушення процесу мітозу.  Типи мітозу.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.80-82, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
20.03-Мейоз, його фази. Кросинговер. Порушення мейозу. Біологічне значення мейозу у рослин і тварин.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.83-84, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
30.03-П.р. 13. Порівняльна характеристика мітозу та мейозу. Складання аплікаційних схем мітозу і мейозу.
30.03-Прямий поділ – амітоз. Значення приклади.Старіння і загибель клітин. Апоптоз, некроз. Клітинні технології в біології та медициніОПРАЦЮВАТИ ПАР.85-86, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
2.04-Форми розмноження організмів. Нестатеве і Статеве розмноження: цитологічні основи, форми, біологічне значення.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.87-88, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
3.04-Способи нестатевого розмноження прокаріотів, грибів, рослин, тварин. Поліембріонія. Клонування. Використання вегетативного розмноження рослин та грибів у агрокультурі.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.89-90, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
3.04-П.р. 14. Типи та способи розмноження організмів.
06.04-Будова статевих клітин різних систематичних груп організмів. Особливості сперматогенезу  та овогенезу у людини. Будова статевих залоз, чит. параграф 91- 92, виконати тест
06.04- П.р. 15. Відмінність сперматогенезу і овогенезу у людини, оформити звіт , відправити на електронну пошту yakovinichtanya@gmail.com
09.04-  Еволюція статевого розмноження , чит. параграф 93.
10.04- Запліднення: форми, етапи, значення. Запліднення у нижчих, вищих спорових та голонасінних рослин. Подвійне запліднення у покритонасінних рослин. , чит. параграф 94
10.04-Зовнішнє та внутрішнє запліднення у тварин. Партеногенез. Апоміксис. Неотенія. Педогенез. , чит. параграф 95 , виконати тест
13.04-Етапи запліднення у людини. Причини порушення процесів запліднення у людини. Екстракорпоральне запліднення. Способи контрацепції. , чит. параграф 96
13.04- Механізми визначення статі. Стать і гендер у людини. Гермафродитизм. Типи народження. , чит. параграф 97, короткий конспект у зошиті
16.04-Узагальнення у формі тестів
17.04 -Онтогенез: типи, періодизація у багатоклітинних організмів. Етапи ембріонального розвитку у тварин. Ооплазматична сегрегація та презумптивні зони зиготи. , чит. параграф 98- 99, короткий конспект у зошиті
20.04-Типи та закономірності процесів дроблення. Тотипотентність бластомерів. Бластула. Типи бластул у хордових, чит. параграф 99
20.04-Способи гаструляції. Способи закладки мезодерми у  безхребетних та хордових. Гістогенез, органогенез, 
 чит. параграф 100
24.04- Поняття про провізорні органи. Амніоти та анамнії. Механізми регуляції онтогенезу. Ембріологічні теорії та закони. чит. параграф 101
24.04-Періодизація ембріонального розвитку людини. Типи дроблення та гаструляції у людини. чит. параграф 102, 
27.04- Сучасні методи ембріології. Тканинна та ембріональна інженерія, химерні організми. Репродуктивна медицина, чит пар 103
30.04Типи постембріонального розвитку у тварин. Прямий розвиток. Поняття ембріонізації, чит пар.104, тестування 
04.05. Індивідуального розвитку людини. Статеве дозрівання, чит пар 105
08.05. Ріст та розвиток організмів, чит пар 106,  107
14.05. Регенерація та трансплантація , чит пар 108-109
15.05 Підсумкове тестування з теми 
" Онтогенез. Ембріологія, Постембріональний розвиток"Повторити пар.98- 109
18.05 Повторення. Закони Менделя.
22.05 Повторення. Методи генетичних досліджень 

Під час підготовки, ви маєте можливість переглянути  відеоуроки  за темами  " Нестатеве розмноження" перейдіть за посиланням
 https://www.youtube.com/watch?v=_sYxy5QM-ec
 та " Структура популяції"
https://www.youtube.com/watch?v=F_dwGrfPH00

Доброго дня! 15.05.2020 з 12.00 до 13.00 відбудеться  тестування  з теми " Онтогенез. Ембріогенез. Постемріональний розвиток" . 
Код та платформа,  на якій буде 
проходити тестування, будуть розміщені 
 на блозі о 12.00 


ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ З БІОЛОГІЇ
15.05 з 12.00 до 14.00
Код доступу 294953
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Завдання необхідно виконати до  26 березня 19:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 971068
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua












Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  1 квітня 21:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 879616
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua











Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  2 квітня 19:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 189314
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua











Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  5 квітня 19:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 528987
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  4 травня 23:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 214187
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  10 травня 23:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 894419
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


 Шановні учні, я не бачу вашої роботи з тестами та практичними роботами . 
Всі практичні  роботи ви надсилаєте  в Класс рум (https://classroom.google.com/h, код cui42as) або на електронну пошту yakovinichtanya@gmail.com або

30.03-П.р. 13. Порівняльна характеристика мітозу та мейозу. Складання аплікаційних схем мітозу і мейозу.











3.04-П.р. 14. Типи та способи розмноження організмів.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 7 КЛАС

Організація дистанційної роботи під час карантину

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 8 класи