ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 9 КЛАС

Любі мої учні, якщо ви не доклали зусиль, щоб прочитати текст параграфа, вам буде важко дати правильні відповіді під час  онлайн - тестування .

У 9 класі під час карантину опрацьовуємо дистанційно такі теми 

12.03-Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій, опрацювати парагр. 37
17.03-Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування, опрацювати парагр. 38
19.03-Узагальнюючий урок з теми «Закономірності успадкування ознак» Самостійна робота
31.03- Погляди на походження та історичний розвиток життя,опрацювати парагр. 39, перегляньте відео 
02.04- Виникнення еволюційної теорії, опрацювати парагр.40, зробити конспект прочитаного
07.04-Механізми видоутворення. Мікроеволюція. Макроеволюція та її закономірності. Опрацювати параграфи 42-43, написати короткий конспект
09.04-Еволюція людини. Етапи еволюції людини. Опрацювати  параграф 45, виконати тест
14.04-Система органічного світу .Неклітинні форми життя: віруси. Опрацювати параграф 45
16.04-Узагальнюючий урок з теми «Еволюція органічного світу» Тестування
21.04-Екологія та екологічні фактори. Параграф 50-51, написати короткий конспект прочитаного 
23.04-Популяція та її властивості. Параграф 52, написати короткий конспект прочитаного та вислати на електронну пошту yakovinichtanya@gmail.com до 

Продовжуємо працювати під час карантину:
28.04. Харчові зв’язки, потоки енергії в екосистемах, чит .§53-
54 ст.239-242, тестування активне до 10.05, лише одна спроба 
30.04. Продуктивність екосистем та динаміка, чит .§54-55
05.05. Біосфера як цілісна система, чит .§56
07.05.Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища, чит .§57
12.05. Поняття про селекцію. Методи селекції рослин  та тварин. Чит .§58 ст.257-261, 
13.05. Підсумкове  тестування
19.05.Роль в сучасних біотехнологіях і медицині Чит .§59 - 60 
 21.05. Генетично модифіковані організми чит пар 61


Увага, якщо у вас  виникають питання під час підготовки до тестування  , перегляньте відео за посиланнм  https://www.youtube.com/watch?v=h_8ZAR4JHbU , перед тим як виконувати тести 
Любі діти, коли ви реєструєтеся для проходження тесту вказуйте своє прізвище. Максимальна кількість спроб пройти тест - 1 раз!!!!
Домашнє  завдання для 9 класу активне
Завдання необхідно виконати до  21 березня 16:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 922646
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  29 березня 18:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 145977
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  30 березня 18:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 524155
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


 Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  14 квітня 17:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 407640
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  18 квітня 16:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 841095
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  10 травня 23:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 199147
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  12 травня 20:00 ред.

Повідомте учням
Код доступу 414282
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



Шановні учні , нагадую, що у 9 класі підсумкова контрольна робота відбудеться 13.05 з 10.00 та триватиме до 12.00( цього часу достатньо, якщо у вас були проблеми з інтернетом та доступом до контрольної роботи).
 Підсумкову роботу здають всі учні класу, але якщо у вас виникли проблеми з проходженням, повідомляйте класного керівника для вирішення данного питання. В кожного є лише одна спроба на проходження тесту.
Теми для підготовки до підсумкової роботи:
1.Екологія та екологічні фактори. Параграф 50-51, 
2.Популяція та її властивості. Параграф 52,
3. Харчові зв’язки, потоки енергії в екосистемах, чит .§53
4. Продуктивність екосистем та динаміка, чит .§54-55
5. Біосфера як цілісна система, чит .§56
6.Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища, чит .§57
Еволюція людини. Етапи еволюції людини. Опрацювати  параграф 45,
7. Еволюція людини. Етапи еволюції людини. Опрацювати  параграф 45,
8. Природній добір 
9. Біотехнології 


Шановні учні, під час тестування вказуйте свої  прізвища та імена. 
Підсумкове тестування :
 
Завдання активне
Завдання необхідно виконати до  13 травня 12:00 ред.

Код доступу 908192
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua












54 ст.239-242, 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 7 КЛАС

Організація дистанційної роботи під час карантину

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 8 класи