Організація дистанційної роботи під час карантину

План роботи учнів та вчителя

Шановні учні, Міністерство освіти і науки повідомило, що з 12 березня в Україні запроваджується тритижневий карантин для усіх закладів освіти , тому виникає вимушена і нагальна потреба дистанційного навчання і  на допомогу нам приходять сучасні технології. Я пропоную вам виконувати мої рекомендації і в нас все вийде
         13 березня у вайбері, кожен клас отримав завдання з біології :
6а - урок 4, ст 13-18;
6б - повторити параграфи 39-41, підготуватися до тестування;
7 -опрацювати параграфи 41-42;
8а - урок 1- 2 в робочому зошиті;
8б - опрацювати параграфи 39-40, дати письмову відповідь на питання с.141 № 1-4, с.143  № 3-4;
9- опрацювати параграф 37, дати відповідь на питання с.162 № 4-6;
10-а-  опрацювати параграфи 39-40, виконати завдання с.177 № 1-9  ( тести);
10-б - опрацювати параграфи 66-69, підготуватися до тестування;
11 - опрацювати параграфи 34-36, підготувати проекти з тем, які отримали перед карантином  


Любі мої учні, якщо ви не доклали зусиль, щоб прочитати текст параграфа, вам буде важко дати правильні відповіді під час  онлайн - тестування .

У  6 б класі випадають 5 уроків

17.03.20 тестування з теми  «Різноманітність рослин».
18.03.20 Покритонасінні( Квіткові) Дводольні та однодольні покритонасінні, опрацювати § 43  , ст. 191-193
31.03.20Принципи біологічної систематики і різноманітність покритонасінних, опрацювати § 44  , ст. 193-196,
01.04.20Екологічні групи рослин( щодо світла,води,температури). Життєві форми рослин, опрацювати § 45,   , ст. 196-203
До уваги учні 6 б класу : домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  20 березня 17:00 ред.






Повідомте учням
Код доступу 167464
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  3 квітня 19:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 534960
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


У  7 класі випадають 4 уроки








16.03-Післязародковий розвиток. Типи після зародкового розвитку, опрацювати пар.42
17.03- Тестування «Процеси життєдіяльності тварин»
30.03- Поведінка тварин у природі та методи її вивчення, Вроджена і набута поведінка. Форми поведінки тварин,опрацювати пар.43 
31.03- Способи орієнтування тварин. Міграції тварин, орацювати пар.44

Перед проходженням тесту,повторіть матеріал  та перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=s81t3AtSYpg
Домашнє завдання для 7 класу
Завдання необхідно виконати до  22 березня 17:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 262284
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  5 квітня 17:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 946926
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua




У 8 -х класах під час карантину пропущено 5 уроків

12.03- Слухова сенсорна система. Вухо. Захист слуху, опрацювати параграфи 39-40
16.03- Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю, опрацювати параграф 41
19.03- Сенсорні системи нюху та смаку. Рецептори внутрішніх органів опрацювати параграф 42
30.03-Узагальнення з теми: «Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи»
02.04- Поняття про вищу нервову діяльність. Природжені механізми поведінки людини, опрацювати параграф 43 

Домашнє завдання для учнів 8а та 8б класів активне
Завдання необхідно виконати до  22 березня 16:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 923353
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  3 квітня 18:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 587483
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua










У 9 класі під час карантину випало 5 уроків 

12.03-Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій, опрацювати парагр. 37
17.03-Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування, опрацювати парагр. 38
19.03-Узагальнюючий урок з теми «Закономірності успадкування ознак» Самостійна робота
31.03- Погляди на походження та історичний розвиток життя,опрацювати парагр. 39
02.04- Виникнення еволюційної теорії, опрацювати парагр.40
Увага, якщо в  учнів  виникають питання під час підготовки до тестування  , перегляньте відео за посиланнм  https://www.youtube.com/watch?v=h_8ZAR4JHbU , перед тим як виконувати тести 
Домашнє  завдання для 9 класу активне
Завдання необхідно виконати до  21 березня 16:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 922646
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  29 березня 18:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 145977
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  30 березня 18:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 524155
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
















У 10- а класі під час карантину випадає 4 уроки 

17.03-Закономірності розподілу алелів в популяціях, опрацювати парагр 41
18.03- Сучасні завдання медичної генетики. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини, опрацювати параграф 42
31.03-Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.Медико-генетичне консультування та його організація, опрацювати параграф 43
1.04- Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Особливості процесів регенерації організму людини., опрацювати параграф 44-46, створити конспект прочитаного


У 10- б класі під час карантину випадає 13 уроків 


12.03- Вид і популяція. Популяційна генетика, ОПРАЦЮВАТИ ПАР.68, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
13.03- Елементарні процеси еволюції: закон Харді-Вайнберга, мутації,міграція, випадковий дрейф генів. Процес видоутворення, ОПРАЦЮВАТИ ПАР.69 ,ЗРОБИТИ  КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ  
13.03- Тестування, ОПРАЦЮВАТИ ТЕСТИ ОНЛАЙН 
16.03- Місце вірусів у системі органічного світу. Особливості будови і процесів життєдіяльності вірусів рослин, тварин, бактерій
Поняття про віроїди, пріони. ОПРАЦЮВАТИ ПАР.72,76, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
16.03- Загальна характеристика інфекційного процесу, викликаного вірусами. Гіпотези виникнення вірусів. Значення вірусів у процесі еволюції.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.73-75 КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
19.03 - Репродукція прокаріотичних клітин. Життєвий цикл клітин. Інтерфаза, її періоди, значення, регуляція.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.77-79, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
20.03-Способи репродукції клітин. Мітоз (каріокінез та цитокінез). Фази мітозу, їх тривалість, біологічне значення.Порушення процесу мітозу.  Типи мітозу.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.80-82, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
20.03-Мейоз, його фази. Кросинговер. Порушення мейозу. Біологічне значення мейозу у рослин і тварин.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.83-84, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
30.03-П.р. 13. Порівняльна характеристика мітозу та мейозу. Складання аплікаційних схем мітозу і мейозу.
30.03-Прямий поділ – амітоз. Значення приклади.Старіння і загибель клітин. Апоптоз, некроз. Клітинні технології в біології та медициніОПРАЦЮВАТИ ПАР.85-86, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
2.04-Форми розмноження організмів. Нестатеве і Статеве розмноження: цитологічні основи, форми, біологічне значення.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.87-88, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
3.04-Способи нестатевого розмноження прокаріотів, грибів, рослин, тварин. Поліембріонія. Клонування. Використання вегетативного розмноження рослин та грибів у агрокультурі.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.89-90, КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ ЗРОБИТИ 
3.04-П.р. 14. Типи та способи розмноження організмів.


Під час підготовки, ви маєте можливість переглянути  відеоуроки  за темами  " Нестатеве розмноження" пепейдіть за посиланням
 https://www.youtube.com/watch?v=_sYxy5QM-ec
 та " Структура популяції"
https://www.youtube.com/watch?v=F_dwGrfPH00
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  26 березня 19:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 971068
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua












Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  1 квітня 21:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 879616
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua











Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  2 квітня 19:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 189314
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua











Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  5 квітня 19:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 528987
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання


У  11 КЛАСІ ЗА ЧАС КАРАНТИНУ ВТРАЧЕНО 4 УРОКИ 

17.03- Антропічний вплив на атмосферу та  гідросферу.Наслідки забруднення та охорона, ОПРАЦЮВАТИ ПАР.35-37, ЗРОБИТИ КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ 
20.03-  Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки.Необхідність охорони ґрунтів, ОПРАЦЮВАТИ ПАР. 38 , ЗРОБИТИ КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ 
31.03-Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів.Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.39-40 , ЗРОБИТИ КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ 
3.04-Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди
Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.ОПРАЦЮВАТИ ПАР.41, ЗРОБИТИ КОРОТКИЙ КОНСПЕКТ 


Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  2 квітня 18:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 878433
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  3 квітня 18:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 328839
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua































































































Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 7 КЛАС