ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 6 класи


Любі мої учні, якщо ви не доклали зусиль, щоб прочитати текст параграфа, вам буде важко дати правильні відповіді під час  онлайн - тестування .

У  6 - б класі випадають 5 уроків

17.03.20 тестування з теми  «Різноманітність рослин».
18.03.20 Покритонасінні( Квіткові) Дводольні та однодольні покритонасінні, опрацювати § 43  , ст. 191-193
31.03.20Принципи біологічної систематики і різноманітність покритонасінних, опрацювати § 44  , ст. 193-196,
01.04.20Екологічні групи рослин( щодо світла,води,температури). Життєві форми рослин, опрацювати § 45,   , ст. 196-203
До уваги учнів 6 -а класу виконати в робочих зошитах уроки № 4-7 
Любі діти, коли ви реєструєтеся для проходження тесту вказуйте своє прізвище. Максимальна кількість спроб пройти тест - 2 рази!!!!
До уваги учні 6-  А та 6-Б класів :
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  5 квітня 16:00 ред.


Ли

Повідомте учням
Код доступу 203362
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  8 квітня 17:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 546536
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Продовжуємо роботу під час карантину на період  з 04.04 по 11.05 .2020
7.04 - Практична робота, виконати в робочих зошитах за інструктивною карткою та вислати на електронну адресуyakovinichtanya@gmail.com
8.04-Рослинні угруповання. Значення рослин для життя на планеті Земля та для людини , читати пар.46, повторити пар.38-46
14.04-Урок-узагальнення з теми «Різноманітність рослин». Тестування – онлайн
15.04-Гриби. Особливості  живлення грибів, чит пар.47
21.04-Особливості будови грибів: грибна клітина,грибниця,плодове тіло., чит пар.48, виконати завдання
22.04-Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби. , чит. Пар.49
28.04-Розмноження та поширення грибів. Отруйні та їстівні гриби, чит пар 50-51
29.04-Сапротрофні — цвілеві гриби, дріжджі, чит.пар 52
5.05-Групи грибів: паразитичні(на прикладі трутовиків і збудників мікозів людини), чит пар. 53
6.05-Практична робота № 5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості
12.05. Підсумкове тестування .
13.05 Лишайники§54, ст..242-247 
19.05 Значення грибів у природі та житті людини. 
20.05 Повторення. Будова рослини

Готуємося до підсумкових робіт з біології 

Шановні батьки та учні ,  нагадую, що у 6 Б класі підсумкова контрольна робота відбудеться 12.05 з 11.00 та триватиме до 12.00( цього часу  достатньо, якщо у вас були проблеми з інтернетом та доступом до контрольної роботи). 

В учнів  6 А класу підсумкова контрольна робота відбудеться 15.05 з 11.00 та триватиме до 12.00. Підсумкову роботу здають всі учні класу, але якщо у вас виникли проблеми з проходженням, повідомляйте класного керівника для вирішення данного питання. В кожного є лише одна спроба на проходження тесту.

Теми  для підготовки до підсумкової роботи

1. Вегетативні та генеративні органи рослин( звернути увагу на будову квітки, вона є в робочому зошиті, підручнику).
2.Видозміни пагона, кореня
3.Ознаки однодольних та дводольних рослин.
4.Чинники живої та неживої природи.
5. Будову та різноманітність грибів.
6. Будову та представників нижчих рослин.
7. Будову та представників спорових рослин.
8. Будову та представників голонасінних рослин


Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  15 квітня 18:00 ред.

Повідомте учням
Код доступу 450478
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua








Домашнє завдання з теми " Гриби " активне
Завдання необхідно виконати до  30 квітня 23:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 634498
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



Інструкція до Інструкція до практичної роботи


ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ УЧНІ 6Б КЛАСУ
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  12 травня 15:00 ред.

Повідомте учням
Код доступу 230923
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua











Коментарі

  1. Здравствуйте, Татьяна Николаевна, что делать если не открывается 3 теста?

    ВідповістиВидалити
  2. Здравствуйте, каждый тест подобран к определенной теме и был активен долгое время, если вы не успели сделать, есть еще практические работы ( выполняют ученики 6 Б) и задания в тетраде Интеллект ( выполняют ученики 6 А)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 7 КЛАС

Організація дистанційної роботи під час карантину

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 8 класи